DistribuţieGestionarea costurilor în continuă creștere

Abordarea Altimate

Controlul riguros al costurilor este cea mai mare provocare a companiilor din industria de distribuție. Acestea trebuie să gestioneze atât prețul transporturilor, care crește constant datorită majorării prețului carburanților, a infrastructurii defectuoase, cerințele clienților pentru servicii avantajoase și de calitate, propria capacitate de transport, cât și reglementările uzuale privind timpii de conducere și de odihnă a șoferilor.

La Altimate avem o viziune de ansamblu asupra activităților lanțului de aprovizionare, care ne permite să înțelegem perfect rolul și, mai ales, nevoile companiilor de distribuție.

Astfel, adăugăm experienței de business a consultanților noștri, un portofoliu complet de soluții informatice dedicate acestei industrii, de la soluții de mobilitate (colectare, transmitere și gestionare de date), până la soluții software integrate (ERP, WMS, CRM, BI) și soluții de planificare și optimizare a transporturilor.

Numeroasele implementări de sisteme informatice pentru managementul datelor în distribuție ne ajută să descoperim împreună cu clienții noștri elementele de detaliu, specifice fiecărei companii, care particularizează fluxurile de lucru.

Ulterior, utilizăm aceste informații pentru a crea împreună soluții personalizate, care rezolvă problemele specifice de business și asigură avantaje competitive.

Soluții

Beneficii

Servicii de calitate pentru clienți datorită sistemelor integrate și managementului informației în timp real
Eficientizarea gestiunii lanțului de aprovizionare prin vizibilitate în timp real asupra operațiunilor
Controlul stocurilor prin raportare continuă
Reducerea costurilor operaționale datorată planificării optime a transporturilor, a depozitării și a resurselor implicate
Îmbunătățirea relației cu partenerii prin soluții dedicate de management al contractelor cu clienții și furnizorii
Viteza de reacție la schimbările globale ale pieței prin managementul planificării și al riscului
Controlul asupra calității serviciilor oferite și a eficienței interne prin rapoarte detaliate de KPI (Key Performance Indicators)
Echilibrul între cost și nivelul serviciilor oferite, asigurând profitabilitate pentru afacere