RetailCertitudine, control și confort decizional

Abordarea Altimate

În retail, bunurile circulă cu o viteză incredibilă. În fiecare secundă milioane de produse din mii de categorii sunt cumpărate din nenumărate locaţii, fiecare la sute de kilometrii distanţă unele de altele. Ritmul alert de consum trebuie susţinut de ritmul de aprovizionare şi de gestionare a bunurilor.
Pe lângă dinamica proceselor specifice industriei, retail-ul trebuie să se adapteze şi celor mai noi provocări generate de o piaţă mereu în schimbare: modificarea obiceiurilor de consum, produse și servicii noi, mediu economic dificil.

Altimate înțelege atât specificul fiecărui business din această industrie, cât și acele aspecte cheie care fac diferența între succes și nereușită: experiență acumulată în soluţii informatice scalabile cu replicare facilă care vă permit să optimizaţi fluxurile de lucru pe toate segmentele specifice de lucru.

La Altimate, știm că industria de retail gravitează în jurul caracterului dinamic și impredictibil al clientului, de aceea vă oferim instrumente specifice care:

  • să vă ajute să înţelegeţi mecanismul din spatele raftului
  • să identificaţi informaţiile esenţiale pe care le puteţi folosi ulterior în strategii de business care să atragă cât mai mulţi clienţi (promoţii, campanii de fidelizare, creșterea vizibilităţii pe piaţa online, dar și cea offline).

Soluţiile software pentru retail aduc informații în timp real, ajutându-vă să luați deciziile importante mai repede, iar automatizarea fluxurilor de documente între retailer și furnizor economisește timp valoros.

De asemenea, vă asigurăm instrumentele cele mai potrivite acţiunilor din teren prin folosirea echipamentelor specializate destinate punctului de vânzare, începând cu echipamentele de tip Point of Sale, imprimante termice, terminale mobile, verificatoare de preţ, scannere și infrastructură de comunicații wireless.

Luăm parte la procesul de creștere organică a business–ului dumneavoastră, oferindu-vă un portofoliu mixt de soluţii software și hardware, o abordare inovativă și resurse dedicate pentru întregul proces de implementare (de la analiză și implementare până la suport și servicii post-implementare).

Soluţii

Beneficii

Eficientizarea operării prin utilizarea resurselor tehnologice
Realizarea unei implementări rapide, care răspunde optim principalelor cerinţe de gestiune a magazinului
Automatizarea operaţiunilor de contabilitate și evidenţă a stocurilor
Monitorizarea online a vânzărilor și a tuturor activităţilor desfășurate în reţeaua de magazine
Centralizarea datelor și atingerea unui nivel superior de eficienţă operaţională
Gestionarea eficientă și flexibilă a inventarului prin monitorizarea centralizată a stocurilor în cadrul lanţurilor de magazine
Control asupra profitabilității pe diferite dimensiuni (categorii de produse, unitate organizațională) prin vizibilitate în timp real asupra operațiunilor
Posibilitatea de a utiliza datele pentru strategii specifice de business (campanii de informare sau de marketing, extinderea activităţilor de vânzare și a serviciilor oferite pe internet)
Integrarea end-to-end pentru tot lanţul de aprovizionare și vânzare
Accesul în timp real la informaţie, fără erori de incompatibilitate, prin interfețe specializate
Reducerea semnificativă a cheltuielilor pentru raportări și a timpului alocat realizării acestora