Pachetul Starter Pack la doar 3.500 Euro

27.07.2015

Până la 30 octombrie 2015, vă oferim un discount special la pachetul de bază Starter Pack pentru aplicația de gestiune a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar.

Funcționalități

  • Administrarea nomenclatoarelor, gestiunea lor în funcţie de necesităţi: furnizori, producători, angajaţi, stări, arbore organizațional (segment, regiune, sucursală, centru de cost), arbore persoane (sucursală, angajat), arbore de clasă
  • Folosirea tehnologiei codurilor de bare şi a echipamentelor mobile pentru eliminarea erorilor şi reducerea timpului
  • Posibilitatea inventarierii pe categorii, locaţii şi persoane
  • Generare de rapoarte atât în format word, cât şi în format standard
  • Identificarea unică a fiecărui mijloc fix sau obiect de inventar, folosind etichete cu coduri de bare
  • Gestionarea şi acordarea drepturilor de acces pentru siguranța datelor
  • Preluarea şi înregistrarea mişcărilor lunare (intrări, transferuri, casări, reevaluări etc.)
  • Actualizarea informațiilor online în timp real – numai în cazul utilizării wireless LAN

Componentele pachetului

  • O licență Back-office
  • O licență Front-office
  • Un terminal mobil + cradle de comunicație
  • O imprimantă pentru etichete cu coduri de bare
  • Serviciile de implementare în varianta standard (fără dezvoltări de functionalități suplimentare)
  • Serviciile de training pentru utilizatori

Preț promo: 3.500 Euro

Cerințe minimale server back-office: Sistem de operare: Microsoft Windows 7/8

Procesor: Intel I5

RAM: 10GB

HDD: 500GB






captcha