Contact Center ManagementPunct unic de contact

În mediul Business to Consumer, două dintre cele mai importante aspecte sunt construirea unei relații bune cu clienții și strategia de păstrare a acesteia de-a lungul timpului. Din acest motiv, promptitudinea, rapiditatea și receptivitatea la nevoile clienților și partenerilor sunt caracteristici care nu trebuie să lipsească din comportamentul zilnic al persoanelor care interacționează cu clienții.

Soluția Contact Center Management vă permite să gestionați relația cu clienții și partenerii printr-un punct unic de contact pentru activitati specifice: informare, reclamații, sugestii, vânzări prin telefon, recuperare de debite, etc.

Contact Center Management este o soluție integrată de management al comunicării inbound și outbound ce vă oferă un punct unic de contact cu clienții actuali și potențiali, dar și cu partenerii, pentru soluționarea cererilor și nevoilor acestora. Având la bază platforma Microsoft Dynamics CRM, soluția este compusă dintr-o suită robustă de functionalități standard, cărora li se adaugă functionalități specifice pentru principalele industrii din România.

Pieţe

Funcționalități de bază

Inbound

Managementul centralizat al reclamațiilor clienților referitoare la produsele livrate și serviciile prestate de către companie
Portal pentru clienți/parteneri (incidente de service, piese de schimb, etc.)
Telesales
Opinii și sugestii
Solicitări de informații despre servicii sau produse
Înregistrarea lead-uri (Tele și Web)

Outbound

Satisfacția clienților
Generare de lead-uri
Telesales și telemarketing
Recuperare de debite

Functionalități pentru fluxul intern al unei companii

Susținerea fluxurilor interne de helpdesk
Task-uri interne (rezervare de stoc, escaladare a cazurilor, etc.)
Evaluarea operatorilor

Functionalități pentru retail

Livrări

Managementul activităților de service
Note de transport
Proces verbal de preluare în custodie a mărfii

Preluarea echipamentelor în service și/ sau menținerea legăturilor cu punctele de colectare

Managementul partenerilor de service
Garanții
Retururi

Închiriere de echipamente, scule, prestare de servicii (în cazul retailerilor DIY)

Functionalități pentru Logistică / Distribuție/Transporturi

Plângeri
Solicitări diverse
Managementul activităților de service
Customer self-care (cont online)
Livrări
Avize de expediție
Proces verbal de preluare a mărfii în custodie

Functionalități pentru Servicii profesionale

Reclamații ale clienților
Managementul activităților de service
Customer self-care (cont online)

Functionalități pentru Bănci/Instituții financiare și de Asigurări

Colectare specializată de debite
Campanii de recomandare de clienți potențiali
Promovarea de împrumuturi (clienți existenți, potențiali sau pierduți)
Campanii de clienți activi și clienți potențiali (Cold Market)
Fidelizarea clienților
Recrutarea agenților
Delegarea și escaladarea automată a sarcinilor pe fluxurile de lucru
Menținerea structurii operaționale cu agenții din teritoriu
Trimitere de informații automat prin email/SMS și recepționare de rezoluții răspuns
Customer self-care (cont online)

Functionalități pentru Utilități

Colectare indecși
Plângeri/reclamații
Solicitări diverse
Îmbunătățirea serviciilor prin asigurarea unui punct unic de contact pentru toate tipurile de cereri
Creșterea satisfacției clientului prin contact unic cu reprezentantul companiei
Creșterea vânzărilor datorită îmbunătățirii relației cu clienții
Creșterea gradului de retenție a clienților datorită promptitudinii în a răspunde cerințelor lor
Reducerea timpului alocat rezolvării problemelor clienților prin intermediul unui punct de contact unic
Generarea de noi lead-uri de vânzare prin păstrarea legăturii cu clienții actuali sau potențiali
Reducerea timpului alocat rezolvării problemelor interne datorită modulului de helpdesk integrat