Meter ManagementProcesare rapidă și corectă a indecșilor

Cu algoritmi de verificare a corectitudinii datelor din teren, soluția Meter Reading Management oferă o acuratețe a datelor de 99,99% și certitudinea că indecșii culeși din teren se vor trasforma în facturi corecte, îmbunătățind astfel, pe termen lung, relația cu clienții. În plus, automatizarea citirii contoarelor din teren prin intermediul terminalelor mobile, reduce la jumatate timpul necesar acestei activități, optimizând costurile, activitatea resurselor umane și materiale implicate.

O soluție dezvoltată pentru companiile de utilități din România

Citirea neautomatizată a contoarelor lasă de multe ori loc erorilor: de la identificarea incorectă a locului de consum și culegerea indecșilor, până la centralizarea acestora și introducerea lor în sistemul de facturare. În plus, prelucrarea și transmiterea manuală a datelor către sistemul de facturare întârzie acest proces și, la final, nu există siguranța că datele sunt corecte sau ca au fost preluate exact de la locul de consum.

Expertiza acumulată în tehnologiile AutoID pentru a elimina erorile umane din procesul de citire a contoarelor ne permite să vă oferim o soluție integrată (echipamente hardware, soluții software și servicii de implementare, suport, asistență tehnică și post-implementare).

Meter Reading Management Solution este o soluție care se integrează perfect la nivel de baze de date cu toate sistemele ERP și de facturare (billing) specifice industriei (de exemplu: SAP IS-U, Open Solutiona, Microsoft AX), cu sistemele alternative de transmitere a indecșilor (robot telefonic, call-center, site web), cu sisteme de management al clienților, dar și cu soluții de Workforce Management și Field Services.

Pieţe

Meter Reading Management oferă o serie de functionalități care vor îmbunătăți relația cu clienții finali ai business-ului de utilități, acoperind toate etapele procesului.

Acces în timp real la informație
99,99% acuratețe a datelor
Cu 50% mai puțin timp dedicat colectării indecșilor
Recuperarea investiției în maxim un an de la implementare
Fidelizarea clienților finali și posibilitatea de a răspunde activ nevoilor acestora
Reducerea costurilor operaționale prin eficientizarea resurselor umane și materiale
Timpi și costuri reduse de întreținere prin update-uri automate
Reducerea timpului alocat citirii contoarelor prin folosirea terminalelor mobile și a tehnologiei codurilor de bare/RFID
Transmiterea datelor în serverul central în timp real prin folosirea comunicațiilor GPRS/3G
Asigurarea corectitudinii înregistrărilor prin sincronizarea datei, a orei și a coordonatelor geografice pentru toate componentele sistemului (înregistrarea coordonatelor GPS
Sincronizarea automată a versiunilor de software pentru toate componentele sistemului, inclusiv pentru terminalele mobile aflate în teren, fără a pierde date
Modul multi-utilitate care permite colectarea mai multor tipuri de utilități ale aceluiași client (gaz, electricitate, apă)
Modul multi-billing care permite direcționarea datelor în sisteme diferite de facturare, în funcție de tipul de utilitate (electricitate, gaz, apă)
Posibilitatea ataşării unei poze la fiecare citire de contor
Desfășurarea de activități tehnice (verificare, înlocuire a contorului)
Transferul automatizat și bidirecțional de date cu sistemele ERP, prin interfețe și conectori
Acuratețea datelor cu ajutorul modulului de verificare
Individualizarea fiecărui contor prin tipărirea de etichete speciale
Exactitate în teren și optimizare în back-office
Optimizarea întregului flux de informații, începând cu preluarea lor din teren, până la prelucrarea lor în ERP