Contact Center Management – Punct unic de contact

În mediul Business to Consumer, două dintre cele mai importante aspecte sunt construirea unei relații bune cu clienții și strategia de păstrare a acesteia de-a lungul timpului. Din acest motiv, promptitudinea, rapiditatea și receptivitatea la nevoile clienților și partenerilor sunt caracteristici care nu trebuie să lipsească din comportamentul zilnic al persoanelor care interacționează cu clienții.

Soluția Contact Center Management vă permite să gestionați relația cu clienții și partenerii printr-un punct unic de contact pentru activitati specifice: informare, reclamații, sugestii, vânzări prin telefon, recuperare de debite, etc.

Contact Center Management este o soluție integrată de management al comunicării inbound și outbound ce vă oferă un punct unic de contact cu clienții actuali și potențiali, dar și cu partenerii, pentru soluționarea cererilor și nevoilor acestora. Având la bază platforma Microsoft Dynamics CRM, soluția este compusă dintr-o suită robustă de functionalități standard, cărora li se adaugă functionalități specifice pentru principalele industrii din România.

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus